پروژه‌های سولانا در حال تسخیر بازار کریپتو هستند. از زمانی که سولانا وارد بازار کریپتوکارنسی‌ها شده است، شاهد رشدکم نظیر این رمز ارز بوده‌ایم. سولانا با پشتوانه‌ای قوی، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مهم و پر سود در بازار کریپتو باشد. البته مشروط به اینکه با آگاهی از رفتار قیمت و تحلیل‌های مختلف به سمت آن بروید. Solana (SOL) یک بلاک چین قرارداد هوشمند با رشد سریع است که معاملات سریع و ارزان و توان عملیاتی بالا را امکان پذیر می‌کند. در ادامه به تحلیل قیمت رمز ارز سولانا از زمان شروع و روندی که در ادامه طی کرده می‌پردازیم و در نهایت به پیش ‌بینی آینده رمز ارز سولانا اشاره خواهیم کرد.

آینده ارز دیجیتال سولانا چطور پیش ‌بینی می شود؟

چه چیزی سولانا را متفاوت‌ می‌کند؟

با Solana ، نود‌ها باید به بلاک‌ها و مشروعیت تراکنش‌هایشان رأی دهند تا بتوانند بخشی از زنجیره شوند. نودها، رای‌ها را برای لیدر ارسال می‌کنند و سپس لیدر مسئول جمع‌آوری آرا و امضای بلاک است. در یک بلاک چین معمولی، اعتباردهنده‌ها از طریق اثبات سهام انتخاب‌ می‌شوند. سپس بلاک بعدی تراکنش‌ها را ایجاد‌ می‌کنند و آن را به تمام نودهای دیگر در شبکه پخش می‌کنند.

بقیه شبکه سپس بلاک جدید را در برابر نسخه دفتر کل خود بررسی می‌کنند. سپس هر نود نسخه خود از دفتر کل و بلاک جدید را در برابر سایر نودهای شبکه بررسی می‌کند. از اینجا، نودها به صورت جداگانه انتخاب می‌کنند که آیا این بلاک جدید قانونی است یا خیر. این روند تا زمانی ادامه می‌یابد که اکثر نودها بر روی یک نسخه جدید از زنجیره به توافق برسند. از زمان ایجاد بیت کوین، در حالی که پروسه‌ی زمان بری است، اجازه دادن به نودها برای توافق بدون شمارش آرا میانجی، هسته اصلی بلاک چین‌های غیرمتمرکز بوده است.

چه چیزی سولانا را متفاوت می‌کند؟

تحلیل روند قیمت ارز سولانا

رمز ارز سولانا دو سال است که در بازار معامله می‌شود و در آپریل 2020 وارد بازار شد. این ارز تا کنون 12000 درصد افزایش قیمت داشته است. همچنبن با بیش از 66 میلیارد دلار ارزش، اکنون پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است. تا مدتی این رمز ارز نوساناتی زیر 1 دلار داشت، تا اینکه در جولای 2020 مرز 1 دلار را رد کرد و شروع به ثبات دار شدن کرد. در اوایل سال 2021 صعود سولانا بیشتر شده بود و به 2 دلار رسید. با گسترده‌تر شدن بازارهای رمز ارزها، قیمت سولانا هم دستخوش تغییر شد و به بالاترین حد روزانه خود ینی 58 دلار در 18‌ می‌ 2021 رسید.

سپس قیمت سولانا کاهش یافت. در 19 ژوئیه به 22.18 دلار رسید و مطابق با بازارهایی بود که در اواخر تابستان رشد جدیدی را آغاز کردند. SOL سپس در سپتامبر آغاز به شکوف شدن کرد و با افزایش پذیرش به بالاترین سطح روزانه 214.96 دلار در 9 سپتامبر رسید. بازارها در اواخر سپتامبر قبل از صعود دوباره سقوط کردند و SOL  در 6 نوامبر یک بالاترین قیمت روزانه 260.06 دلار دیگر را ثبت کرد. سپس قیمت به سطح 200 دلار بازگشت زیرا ارزهای دیجیتال بزرگتر مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) نیز از اوج خود عقب نشینی کردند.

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال سولانا

در زمان نگارش این مقاله، پیش‌بینی قیمت کوین SOL از WalletInvestor یک پیش‌بینی صعودی بود. پیش‌بینی قیمت کریپتو  SOL، می‌تواند در سال 2022 به قیمت 220.63 دلار تا آخر سال برسد. پیش بینی سایت مبتنی بر الگوریتم این بود که قیمت SOL‌ می‌تواند تا مارس 2027 به 668 دلار افزایش یابد. پیش‌بینی قیمت کریپتو Solana شرکت DigitalCoin کمتر خوش‌بینانه بود و تخمین زد که کوین در طول دوره پیش‌بینی هفت ساله خود مطمینا زیر سطح 1000 دلار باقی می‌ماند. همچنین پیش‌بینی کرد که SOL می‌تواند به طور متوسط تا آخر سال 2022 به 166.3 دلار برسد که به میانگین 244 دلار در سال 2025 و 582 دلار در سال 2030 خواهد رسید.

تحلیل روند قیمت ارز سولانا

پیش‌بینی سال 2023

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که هزینه‌ها در سال 2023 حدود 400 دلار خواهد بود. طبق منابع مختلف، SOL یک دارایی امیدوارکننده است.

پیش‌بینی سال 2024

اگر اوضاع خوب پیش برود، قیمت آینده رمز ارز سولانا ، می‌تواند در سال 2024 به 500 دلار برسد. این امر موقعیت آن را در بازار تقویت می‌کند و آن را به یکی از دارایی های برتر در دنیای کریپتو تبدیل می‌کند. کارشناسان CoinPriceForecast  ادعا می‌کنند که برای  SOL، سال 2024 از 121 دلار شروع می‌شود. در نهایت، کوین در شش ماه اول به 143 دلار افزایش می‌یابد و سال را با 149 دلار به پایان می‌رساند. این به معنای مثبت 45% ارزش امروز است.

پیش‌بینی سال 2025

بسیاری از کارشناسان برای آینده ارز دیجیتال سولانا ، پیش‌بینی‌های صعودی دارند و انتظار دارند تا پایان سال 2025 بازدهی 236% داشته باشند. طبق پیش‌بینی قیمت آینده ارز سولانا، کوین ممکن است در سال 2026 از مرز 600 دلار عبور کند.

پیش‌بینی بلندمدت SOL از PricePrediction قیمت را به طور متوسط ​​126 دلار برای سال 2022، 359 دلار در سال 2025 و 2212 دلار در سال 2030 نشان داد.

چیزی که مهم است، این است که در نظر داشته باشید که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و پیش‌بینی دقیق قیمت یک کوین در چند ساعت آینده را دشوار می‌کند و حتی برآوردهای بلندمدت را سخت‌تر می‌کند. به این ترتیب، تحلیلگران در پیش ‌بینی آینده ارز سولانا بر بستر الگوریتم، باز هم امکان اشتباه دارند.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال سولانا

در یک نگاه

از زمان راه اندازی شبکه اصلی شبکه در مارس 2020، بسیاری از پروژه‌های جالب و قابل دوام سولانا در این شبکه راه اندازی شده اند. صدها پروژه در سولانا این پلتفرم را انتخاب‌ می‌کنند زیرا یک راه حل بلاک چین مقیاس پذیر با کارمزد تراکنش ارزان است. موفقیت پروژه‌های Solana، قیمت SOL را در نوامبر 2021 به یک قیمت جدید و بی‌سابقه رساند و تا حدی آینده ارز دیجیتال سولانا را تضمین کرد.

به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازدهی آینده نیست و هرگز بیش از حدی که‌ می‌توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید.