بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از پرسودترین بازارهای مالی توانسته طی چند سال گذشته توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. البته نباید از سود کوتاه مدت این بازار و اثر آن در جذب سرمایه‌گذار عبور کرد. در این مقاله قرار است بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار ارز دیجیتال را بررسی کنیم و تعدادی از موفق‌ترین رمزارزهای موفق این نوع سرمایه‌گذاری را به شما معرفی کنیم.

مزایای سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارز دیجیتال چیست؟

سود کردن در بازارهای مالی اولین و اصلی‌ترین دلیل هر معامله‌گر است. بازار ارزهای دیجیتال با فراهم کردن شرایطی همچون 24 ساعته بودن بازار، عدم محدودیت نوسان روزانه، کارمزد پایین تراکنش‌ها و… توانسته سوددهی زود بازدهی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند. سوددهی زودبازده به معنی تراکنش‌های پیاپی و کسب سودهای گاها چند صد درصدی در یک روز است. ممکن است در سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت هم چنین سودی نصیب شما شود اما بازده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت بیشتر است. علاوه بر سوددهی بیشتر، سرمایه‌گذاری کوتاه مدت به شما کمک می‌کند همیشه مقداری نقدینگی برای استفاده در پوزیشن‌های معاملاتی مناسب داشته باشید.

“سود کردن در روش سرمایه‌گذاری کوتاه مدت به استفاده از پوزیشن‌های مناسب معاملاتی بستگی دارد.”

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIBA INU)

شاید بازار شت کوین‌ها را با نوسانات شدیدش بشناسید. به همین خاطر است که سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در آن‌ها به هودل کردنشان ارجحیت دارد. شیبا اینو، به عنوان یکی از شت‌ کوین‌هایی که برنامه اجرایی مناسبی را ارائه کرده است، هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر به روند سود دهی این رمز ارز هم نگاهی گذرا بیاندازید به نوسانات شدید آن پی می‌برید. بنابراین ممکن است در اثر هودل کردن آن سود چند روز شما طی چند ساعت به ضرر تبدیل شود. پس پیشنهاد می‌کنیم با تعیین نقاط ورود و خروج سرمایه‌گذاری کوتاه مدت را در این ارز دیجیتال تجربه کنید تا مبادا ضررهای سنگینی را متحمل شوید.

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIBA INU)

ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

کاردانو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت است که رقیب اتریوم شناخته می‌شود. شبکه کاردانو از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و در سال جاری نیز قراردادهای هوشمند متنوعی، راه‌اندازی خواهد کرد. این رمز ارز در سال گذشته توانست رشدی بیش از ۷۰۰ درصد را تجربه کند و به همین خاطر می‌توان این رمز ارز را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت به شمار آورد.

ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

بیت کوین محبوب‌ترین رمز ارز بازار است که هم می‌توانید به عنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت و هم کوتاه مدت روی آن حساب باز کنید. بیت کوین اولین رمز ارز جهان است که در سال ۲۰۲۱ با اینکه با وارد شدن پروژه‌های جدید رمز ارز روی اتریوم افت قیمت داشت، اما هنوز هم به عنوان برترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و قطعاً خرید و فروش آن می‌تواند سود مناسبی عاید تریدر کند.

ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

اتریوم پس از بیت کوین در رتبه دوم بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت قرار دارد. اتریوم بستری است که از رمز ارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند و بهترین محیط برای اجرای قراردادهای هوشمند است و توسعه‌دهندگان بسیاری از آن برای اجرای پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. شاید اتریوم در حال حاضر رتبه دوم بازار رمز ارزها را به خود اختصاص داده باشد، اما آن‌طور که مشخص است، ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور جایگاه اول بازار را به خود اختصاص دهد.

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)

دوج کوین نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت است که توانسته رشد بالای هزار و پانصد درصدی را تجربه کند. دوج کوین رمز ارزی است که توییت‌های ایلان ماسک و حواشی پیرامون آن به شدت بر قیمت این رمز ارز تأثیر گذاشت و کاربران بسیاری را برای سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز ترغیب کرد.

تعداد این رمز ارز نامحدود است و شاید این تصور به وجود بیاید که افزایش عرضه، باعث کاهش قیمت این رمز ارز خواهد شد. اما همان‌طور که گفتیم، دوج کوین، میم کوینی است که طرفداران بسیاری دارد و همین نوسانات و کشمکش‌های ایجاد شده باعث می‌شود به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت روی آن حساب باز کنیم.

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)

ارز دیجیتال چین لینک (LINK)

شبکه چین لینک به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، یکی از پروژه‌های پرطرفدار بین کاربران برای سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت محسوب می‌شود. این شبکه شرایطی فراهم نموده است تا اطلاعات به صورت کاملاً قابل اعتماد و بدون دست‌کاری برای قراردادهای هوشمند روی آن وارد شده و یا خارج شوند.

توسعه‌دهندگان با استفاده از این شبکه می‌توانند پرداخت‌های خود را به هر جا که می‌خواهند و با بالاترین حد اعتماد ارسال کنند. در سال گذشته چین لینک توانست رشد ۹۴ درصدی را تجربه کند و با توجه به ویژگی‌های اشاره شده، می‌توان روی چین لینک به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت حساب باز کرد.

ارز دیجیتال چین لینک (LINK)

ارز دیجیتال دیسنترالند (MANA)

متاورس در سال ۲۰۲۱ به یکی از بحث‌های داغ روز تبدیل شده بود. به همین جهت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال متاورسی به شدت محبوب شد. مانا توکن بازی متاورسی دیسنترالند است که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت و می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در سال ۲۰۲۲ به شمار آورد.

ارز دیجیتال دیسنترالند (MANA)

ارز دیجیتال آنتولوژی (ONT)

آنتولوژی یکی از بهترین و آینده‌دارترین و در عین حال ارزان‌ترین رمز ارزها برای سرمایه‌گذاری است. شما با هر میزان سرمایه حتی مقدار بسیار کم می‌توانید روی این رمز ارز سرمایه‌گذاری کنید. شبکه آنتولوژی خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ویژگی‌های آن باعث شده است تا کاربران زیادی برای سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز اقدام کنند.

ارز دیجیتال آنتولوژی (ONT)

ارز دیجیتال ریپل (XRP)

ریپل یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال است که از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز کرد و در این سال‌ها با توجه به نوسانات موجود سود مناسبی عاید سرمایه‌گذاران خود کرد. شبکه این رمز ارز در یکی دو سال اخیر توسط نهادهای مختلفی تحت نظارت قرار گرفت. به همین خاطر آن‌طور که باید، نتوانست در سال ۲۰۲۱ رشد قیمت داشته باشد. اما پتانسیل بالایی دارد و بسیاری از کارشناسان سال ۲۰۲۲ را یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت روی این رمز ارز بر شمرده‌اند.

ارز دیجیتال ریپل (XRP)

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در یک نگاه

در این مطلب با بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت آشنا شدید. ارزهای دیجیتال بسیاری را می‌توان برای این نوع سرمایه‌گذاری انتخاب کرد و در این مطلب تنها با تعدادی از آن‌ها آشنا شدید. بازار رمز ارزها به دلیل نوسانات بالا بهترین فرصت برای انجام سرمایه‌گذاری به صورت کوتاه مدت است. اما پیش از هر چیز شناخت رمز ارزها و بازار، آشنایی با تاریخچه پیدایش و تغییرات قیمت آن‌ها از گذشته تا به امروز به شدت می‌تواند در انتخاب رمز ارز و میزان سودآوری شما تأثیرگذار باشد. آگاهی از مهم ترین نکات سرمایه ‌گذاری در ارز دیجیتال برای تازه واردها کمک بسیاری خواهد کرد تا کمترین ریسک را تجربه کنید.