مامی فایننس (Mummy finance) یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است. این پلتفرم در سال 2023 بر بستر شبکه‌های آپتیمیزم و فانتوم اُپرا آغاز به کار کرد. تسویه حساب‌های سریع و امنیت بالا مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی غیرمتمرکز جدید هستند. ارز دیجیتال مامی فایننس نیز توکن حاکمیتی این صرافی است که امکان مشارکت در این پلتفرم را فراهم می‌آورد. این صرافی با استفاده از راهکارهای لایه دوم موفق شده است انجام معاملات را با حداقل کارمزد و حداکثر سرعت برای کاربران خود امکان‌پذیر کند. در این مقاله، به معرفی صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال مامی فایننس و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

 

صرافی مامی فایننس

صرافی ارز دیجیتال مامی فایننس (Mummy finance) در سال 2023 آغاز به کار کرد. این صرافی با به کار گیری راه‌حل‌های لایه دوم امکان مبادله توکن‌هایی گوناگون را برای کاربران خود فراهم آورده است. افراد همچنین می‌توانند در استخرهای نقدینگی سرمایه‌گذاری کنند و در کارمزد معاملات شریک شوند. گفتنی است که ورود به صرافی مامی فایننس نیازی به احراز هویت ندارد و افراد از سراسر دنیا می‌توانند با اتصال کیف پول خود به مبادله ارزهای دیجیتال بپردازند. نام این صرافی در ایران به شکل مومی فایننس نیز نوشته می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال مامی فایننس (Mummy finance) در سال 2023 آغاز به کار کرد.
صرافی ارز دیجیتال مامی فایننس (Mummy finance) در سال 2023 آغاز به کار کرد.

به طور کلی، صرافی‌های غیرمتمرکز توانسته‌اند بسیاری از مشکلات صرافی‌های متمرکز را حل نمایند. مشکلاتی نظیر هک شدن و اشتباهات مدیریتی اشخاص در این پلتفرم‌ها کمتر مطرح هستند. زیرا صرافی‌های غیرمتمرکز بدون نیاز به شخص ثالث عمل می‌کنند. مامی فایننس نیز یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بر اساس مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند مختص به خود عمل می‌کند. مامی فایننس از طریق پروتکل قدرتمند خود نیاز به واسطه‌ها را از بین برده و امنیت بالایی برای کاربران خود فراهم آورده است.

 

نحوه کار مامی فایننس

مامی فایننس یک پلتفرم سوپردکس (SuperDEX) محسوب می‌شود. این صرافی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. توکن مامی فایننس ارز بومی این صرافی محسوب می‌شود. همچنین همکاری با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال و رابط کاربری جذاب از دیگر مزایای این پلتفرم غیرمتمرکز هستند.

مامی فایننس یک پلتفرم سوپردکس (SuperDEX) محسوب می‌شود.
مامی فایننس یک پلتفرم سوپردکس (SuperDEX) محسوب می‌شود.

مامی فایننس در بلاکچین فانتوم اُپرا (Fantom Opera) توسعه یافته است. این بلاکچین به صورت متن‌باز طراحی شده است و به توسعه‌دهندگان اجازۀ شخصی‌سازی می‌دهد. اما مهم‌ترین ویژگی فانتوم، مقیاس‌پذیری بسیار بالای آن است. مامی فایننس با بهره بردن از همین قابلیت، توانسته است تراکنش‌ها را با سرعت بالا پردازش کند و امنیت معاملات را نیز تضمین نماید. آپتیمیزم یکی دیگر از پروتکل‌های مورد استفاده مامی فایننس است که با کاهش ترافیک موجب کم شدن کارمزدها می‌شود.

 

جدیدترین به‌روزرسانی مامی فایننس

از مارس 2023 این صرافی به طور رسمی با به کار گیری آپتیمیزم تبدیل به پروژه‌ای چند زنجیره‌ای (multi-chain) شده است. با پروتکل جدید این پلتفرم، توان عملیاتی صرافی بسیار بیشتر شده است و در نتیجه، تسویه حساب‌ها با سرعت بسیار زیادی انجام می‌گیرند. این پروتکل جدید همچنین سازگاری بیشتری با کل اکوسیستم دارد و در نتیجه امنیت بالاتری را نیز برای کاربران به وجود آورده است.

مامی فایننس تبادل فوری و ارزان توکن‌های متعددی را برای معامله‌گران فراهم آورده است.
مامی فایننس تبادل فوری و ارزان توکن‌های متعددی را برای معامله‌گران فراهم آورده است.

مامی فایننس تبادل فوری و ارزان توکن‌های متعددی را برای معامله‌گران فراهم آورده است. کارمزد این صرافی با رشد زیرساخت‌های آن و افزایش حجم معاملات در آن رو به کاهش است. بنابراین استفاده از این پلتفرم موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربران می‌شود. همچنین پاداش‌های این صرافی برای سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان نقدینگی دائماً افزایش یافته است. انتظار می‌رود این پروژه روندِ رو به رشد خود را ادامه دهد و تا پایان سال 2023 شاهد به‌روزرسانی‌های مبتکرانه آن باشیم.

 

توسعه‌دهندگان مامی فایننس

بنیانگذاران مامی فایننس نسخۀ آزمایشی پلتفرم خود را در ابتدای سال 2023 راه‌اندازی کردند. پس از تست موفقیت‌آمیز این نسخۀ بتا، صرافی غیرمتمرکز مامی فایننس به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مجموعه موفق شد در زمانی کوتاه نقدینگی زیادی را جذب کند و حجم معاملات خود را گسترش دهد. همچنین در مراحل مختلف توسعۀ خود توانست سرمایه زیادی را جذب کند و رشد پایداری داشته باشد. مامی فایننس انواع گزینه‌های معاملاتی را با حجم بالایی از نقدینگی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بنیان‌گذاران مامی فایننس گامی بلند برای استفاده از قابلیت‌های شبکه اتریوم برداشتند.
بنیان‌گذاران مامی فایننس گامی بلند برای استفاده از قابلیت‌های شبکه اتریوم برداشتند.

بنیان‌گذاران مامی فایننس گامی بلند برای استفاده از قابلیت‌های شبکه اتریوم برداشتند. بیشتر پروژه‌های بزرگی که پیش از این روی شبکه اتریوم قرار داشتند، تنها قادر بودند از بخش محدودی از خصوصیات این شبکه استفاده کنند. همچنین بیشتر آنها از نظر امنیتی بسیار ضعیف بودند. مامی فایننس با بهره بردن از تمام تجربه‌های پیشین و با خلاقیت تیم توسعه‌دهنده خود توانست خیلی سریع به ابزاری کارآمد در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شود. این صرافی همچنین از الگوریتم توکن‌سوزی برای افزایش ارزش توکن‌ها و کاهش تورم استفاده می‌کند.

 

ویژگی‌های صرافی مامی فایننس

مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال مامی فایننس (Mummy finance) عبارتند از:

+ سرعت بالا و کارمزد پایین تراکنش‌ها

+ حجم نقدینگی بالا و کاربران زیاد

+ امکان معامله ارزهای دیجیتال بسیار متنوع

+ سهولت انجام معاملات خُرد و پردازش سریع سفارش‌ها

+ امکان معامله مستقیم توکن‌ها از طریق اتصال کیف پول

+ توکن‌سوزی منظم برای کنترل تورم

+ پاداش‌دهی منصفانه و عادلانه به سرمایه‌گذاران

+ طراحی کاربرپسند و دسترسی آسان به تمام امکانات صرافی

+ خرید و فروش ارز دیجیتال بدون انجام احراز هویت

+ انجام تمام معاملات به صورت کاملاً خودکار از طریق قراردادهای هوشمند

+ اپلیکیشن قدرتمند برای تلفن‌های همراه (اندروید و آی‌اواس)

+ تبادل سریع و راحت توکن‌هایی با استانداردهای گوناگون

+ پشتیبانی و پاسخ به پرسش‌های کاربران در انجمن‌های مامی فایننس

 

تفاوت مامی فایننس با دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز

مامی فایننس (Mummy finance) با به کار گیری راهکارهای لایه دوم توانسته است بستری امن و سریع برای تریدرها، استیک‌کنندگان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال فراهم کند. هر توکن در این صرافی دارای قرارداد هوشمند مختص به خود است و حتی اگر استخر نقدینگی هم برای آن وجود نداشته باشد، به آسانی می‌توان آن را ایجاد کرد. بنابراین افراد می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به ترید توکن‌هایی بپردازند که مامی فایننس از آنها پشتیبانی می‌کند.

مامی فایننس (Mummy finance) یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال (Decentralized Exchange) است.
مامی فایننس (Mummy finance) یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال (Decentralized Exchange) است.

این صرافی همکاری موفقیت‌آمیزی را نیز با کیف پول‌های شناخته‌شدۀ ارز دیجیتال آغاز کرده است. همچنین صرافی مامی فایننس رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که امکان انجام آسان و سریع معاملات را برای کاربران فراهم می‌آورد. مامی فایننس به کاربرانی که قصد انجام معاملات خُرد دارند و حفظ حریم خصوصی برایشان مهم است بسیار توصیه می‌شود.

 

تفاوت مامی فایننس با صرافی‌های متمرکز

مامی فایننس (Mummy finance) یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال (Decentralized Exchange) است. غیرمتمرکز بودن مامی فایننس به کاربران امکان می‌دهد تا بدون واسطه و به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله شوند. در نتیجه، قیمت ارزهای دیجیتال در این صرافی ممکن است متفاوت با نرخ بازار باشد. به بیان دیگر، مامی فایننس قیمت‌ها را از بازار نمی‌گیرد، بلکه قیمت رمز ارزها بر اساس توافق کاربران و با تعامل آنها تعیین می‌شود. امکان انجام مستقیم معاملات بدون انتقال دارایی‌های دیجیتال به کیف پول‌های واسط یکی دیگر از تفاوت‌های مامی فایننس با رقبایش است.

 

امنیت صرافی مامی فایننس

یکی از مزیت‌های استفاده از صرافی غیرمتمرکز مامی فایننس (Mummy finance)، امنیت بسیار بالای آن است. صرافی‌های غیرمتمرکز احتمال زیان‌های ناشی از خرابی سرورها را به میزان زیادی کاهش داده‌اند. مامی فایننس نیز با انتقال سرورهای خود به نقاط مختلف جهان توانسته است خطر ناشی از خرابی سرورها را تا حد زیادی کاهش دهد. در واقع در صورت خراب شدن یکی از سرورها، سایر سرورها به کار خود ادامه می‌دهند و اختلالی در عملکرد سیستم به وجود نمی‌آید. همچنین صرافی‌های غیرمتمرکز دیگر به دارایی کاربران دسترسی ندارند و در نتیجه حتی اگر هکرها بتوانند به این سیستم نفوذ کنند، چیز زیادی نصیب آنها نمی‌شود.

 

ارزهای صرافی مامی فایننس

لیست ارزهای صرافی مامی فایننس بسیار بلند است و توکن‌های بسیار متعددی را در بر می‌گیرد. فهرست ارزهایی که در این صرافی از آنها پشتیبانی می‌شود دائماً در حال گسترده شدن است. در حال حاضر اتریوم (ETH)، فانتوم (FTM)، بیت کوین (BTC)، آپتیمیزم (OP)، مامی فایننس (MMY)، بایننس کوین (BNB)، چین لینک (LINK) و سینتتیکس (SNX) بیشترین حجم مبادلاتی را در این صرافی به خود اختصاص داده‌اند.

 

ارز دیجیتال مامی فایننس

ارز دیجیتال مامی فایننس (mummy finance) با نماد MMY یکی از مهم‌ترین رمز ارزهایی است که در صرافی مامی فایننس خرید و فروش می‌شود. این رمز ارز در صرافی‌های ایرانی با نام مومی فایننس نیز شناخته می‌شود. ارز MMY در واقع توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز مامی فایننس محسوب می‌شود. این توکن امکان مشارکت در فرایندهای حاکمیتی را برای کاربران این پلتفرم فراهم می‌آورد.

رز مامی فایننس (MMY) را می‌توان در تمامی کیف پول‌های مبتنی بر شبکه اتریوم که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کنند نگهداری کرد.
رز مامی فایننس (MMY) را می‌توان در تمامی کیف پول‌های مبتنی بر شبکه اتریوم که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کنند نگهداری کرد.

بیشترین قیمت مامی فایننس معادل 9.86 دلار بود که در فوریه 2023 معامله شد. قیمت مامی فایننس در اواسط سال 2023 کمی کاهش یافته است، اما با توجه به رشد محبوبیت این رمز ارز و توسعۀ این صرافی پیشبینی می‌شود قیمت آن روندی صعودی داشته باشد. تحلیل MMY و بررسی نمودار قیمت آن نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نگاه مثبتی به آن دارند.

ارز مامی فایننس (MMY) را می‌توان در تمامی کیف پول‌های مبتنی بر شبکه اتریوم که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کنند نگهداری کرد. این ارز دیجیتال سازگاری کاملی با کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شناخته‌شده‌ای مانند متامسک، تراست ولت و لجر دارد. از سوی دیگر، مبادله MMY از طریق صرافی مامی فایننس و بسیاری دیگر از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال تسهیل شده است. بنابراین خرید و فروش آن بدون نگرانی برای دارندگان این رمز ارز فراهم است.

 

آینده مامی فایننس

برنامه مامی فایننس برای آینده بیشتر روی توسعه صرافی و ارز دیجیتال خود متمرکز است. نقشه راه مامی فایننس اطلاعات زیادی دربارۀ تغییرات بزرگ پیش روی این مجموعه نمی‌دهد. اما با توجه به رشد سریع و پایدار این پروژه، می‌توان آینده آن را بسیار روشن دانست. سایت مامی فایننس مرجع رسمی اطلاعات جدید در مورد تغییرات این شبکه است. دانلود اپلیکیشن، ثبت نام و ورود به صرافی مامی فایننس نیز از طریق همین سایت انجام می‌شود. ویدئوی آموزشی کامل کار با صرافی غیرمتمرکز مامی فایننس نیز در صفحه اصلی همین وب‌سایت در دسترس است.

 

مامی فایننس چیست؟

«مامی فایننس» (Mummy finance) یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است. این پلتفرم را می‌توان نوعی سوپردکس به شمار آورد که امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. از مارس 2023 این صرافی با به کار گیری آپتیمیزم به طور رسمی تبدیل به پروژه‌ای چندزنجیره‌ای شده است. با این پروتکل جدید، توان عملیاتی صرافی، سرعت تسویه حساب‌ها و امنیت کل اکوسیستم بسیار بیشتر از قبل شده است.

چه رمز ارزهایی را می‌توان در مامی فایننس معامله کرد؟

این صرافی تبادل فوری و ارزان توکن‌های متعددی را برای معامله‌گران فراهم آورده است. در حال حاضر بیت کوین، اتریوم، فانتوم، مامی فایننس، آپتیمیزم، چین لینک، بایننس کوین و سینتتیکس بیشترین حجم معاملاتی را در این صرافی دارند.

ثبت نام در مامی فایننس به چه ترتیب است؟

برای ثبت نام در صرافی مامی فایننس نیازی به احراز هویت نیست. افراد می‌توانند فقط با اتصال کیف پول خود وارد این صرافی شوند و به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. آدرس صرافی مامی فایننس https://www.mummy.finance است.

مهم‌ترین ویژگی صرافی مامی فایننس چیست؟

مامی فایننس با استفاده از فناوری‌های پیشرفته انواع گزینه‌های معاملاتی را با حجم بالایی از نقدینگی به کاربران خود ارائه می‌دهد. توان عملیاتی این صرافی با پروتکل‌های جدید آن بسیار بیشتر شده است و در نتیجه، تسویه حساب‌ها با سرعت بسیار زیادی انجام می‌گیرند. این پروتکل جدید همچنین سازگاری بیشتری با کل اکوسیستم دارد و در نتیجه امنیت بالاتری را نیز برای کاربران به وجود آورده است. گفتنی است که رابط کاربری جذاب و همکاری با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم غیرمتمرکز هستند.

ارز دیجیتال مامی فایننس چیست؟

ارز دیجیتال مامی فایننس (mummy finance) با نماد MMY یکی از مهم‌ترین رمز ارزهایی است که در صرافی مامی فایننس خرید و فروش می‌شود. این رمز ارز در صرافی‌های ایرانی با نام مومی فایننس نیز شناخته می‌شود.

برنامه مامی فایننس برای آینده چیست؟

برنامه مامی فایننس برای آینده بیشتر روی توسعه صرافی غیرمتمرکز و ارز دیجیتال خود متمرکز است. رود مَپ این مجموعه اطلاعات زیادی دربارۀ تغییرات بزرگ پیش روی مامی فایننس نمی‌دهد. اما با توجه به رشد سریع و پایدار این پروژه، می‌توان آینده مامی فایننس را بسیار روشن دانست.