شیبا اینو مانند هر ارز دیجیتال دیگری نوسانات بالایی را تجربه می‌کند، به همین دلیل است که باید بتوانید قیمت SHIB را پیش بینی کنید و بر اساس آن معامله کنید. در این مقاله ما به این خواهیم پرداخت که چگونه می‌توانید از روش هایی مانند تحلیل تکنیکال و بنیادی برای فرموله کردن پیش‌ بینی آینده ارز شیبا اینو استفاده کنید. سپس به تحلیل روند قیمت شیبا را می‌پردازیم و در نهایت آینده ارز دیجیتال شیبا اینو را باهم بررسی خواهیم کرد.

کاربردهای ارز شیبا اینو

آیا توکن میم شیبا اینو ارزش واقعی دارد؟ آیا می‌توان از آن در دنیای واقعی استفاده کرد؟ همه اینها سوالات مهمی هستند که باید قبل از سرمایه گذاری در اکوسیستم، برای دانستن آینده ارز دیجیتال شیبا اینو به آن‌ها پاسخ دهید. در ادامه برخی از موارد استفاده شیبا اینو را آورده‌ایم.

Rappi پشتیبانی برای $SHIB را اضافه می‌کند.

جالب اینجاست که در پلتفرم تحویل غذا در کلمبیا، Rapi، کاربران هم اکنون می‌توانند با $SHIB پرداخت کنند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تحویل غدا از سایر ارزهای دیجیتال به غیر از توکن‌های Shiba Inu نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، برای تسهیل استفاده از توکن‌های $SHIB در برنامه خود، Rapi اکنون با Bitso و Bitpay همکاری می‌کند.

علاوه بر این، Rapi امکان خرید در سراسر آمریکای لاتین را برای کاربران فراهم می‌کند.

BitPay | مشارکت شیبا اینو

BitPay در حال حاضر از توکن‌های $SHIB پشتیبانی می‌کند. این بدان معنی است که $SHIB در حال حاضر توسط بازرگانان BitPay در سراسر جهان پذیرفته شده است. چندین سازمان برتر مانند The American Cancer Society، Newegg، Carolina Hurricanes، SlingTV و غیره نیز در حال حاضر $SHIB را از طریق BitPay می‌پذیرند. این موارد استفاده مطمئناً باعث ایجاد آگاهی، پذیرش نماد این میم و تضمینی برای آینده ارز دیجیتال شیبا اینو می‌شود.

Robinhood پشتیبانی از $SHIB را اضافه می‌کند.

صرافی کریپتو، Robinhood نیز اخیراً پشتیبانی از $SHIB را اضافه کرده است. بنابراین، امکان داد و ستد توکن‌های $SHIB را بدون هزینه اضافی در Robinhood فراهم می‌کند.

Shiba Inu و Shopping.io

سال گذشته، پلتفرم توکن میم نیز با Shopping.io همکاری کرد. به لطف این مشارکت، کاربران می‌توانند توکن‌های SHIB دلاری را در پلتفرم هایی مانند eBay، Walmart و Amazon خرج کنند.

Shiba Inu جدا از ایجاد موارد استفاده بیشتر برای توکن‌های $SHIB خود، علاقه زیادی به اکوسیستم Metaverse نشان می‌دهد. این توکن، طرح‌هایی را برای راه‌اندازی اکوسیستم متاورس خود با نام Oshiverse نشان داده است. این پلتفرم همچنین دارای ویژگی‌های مهمی مانند پلتفرم DEX ShibaSwap، Shibarium، Shibanet و … است.

آینده ارز شیباروند قیمت شیبا اینو

شیبا اینو یک آلتکوین مبتنی بر اتریوم است که بر اساس میم شیبا اینو ساخته شده است. این سکه اولین بار در آگوست 2020 توسط یک توسعه دهنده ناشناس که خود را ریوشی می‌نامید ایجاد شد. با وجود اینکه شیبا اینو در سال 2020 ساخته شد، پس از اینکه ایلان ماسک تصمیم گرفت چند توییت رمزآلود در مورد آلتکوین مذکور به اشتراک بگذارد، به سرعت در سال 2021 به محبوبیت رسید.

توییت‌های ماسک نشان می‌دهد که او از Dogecoin به Shiba Inu می‌رود. از آنجایی که ایلان ماسک نفوذ زیادی در جامعه کریپتو دارد، توییت ایلان ماسک به سرعت شیبا اینو را به خود جلب کرد و هزاران کاربر رمزارز تصمیم گرفتند روی این سکه به ظاهر ناشناخته سرمایه گذاری کنند.

در نوامبر 2021 یک سکه کمتر از 0.00005 دلار معامله شد، بنابراین حدود 200 سکه از آن برابر با یک سنت بود. به گفته کوین مارکت کپ، علیرغم قیمت ناچیز، ارزش تمام سکه‌های شیبا اینو بیش از 26 میلیارد دلار بود که به دلیل عرضه تقریباً 549 تریلیون در گردش بود. با این حال، حدود 40 درصد از این سکه‌ها توسط ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، به طور غیرقابل برگشتی “سوزانده شدند”؛ به این معنی که آن‌ها به طور مؤثر نابود شده‌اند و نمی‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد.

Shiba Inu در سپتامبر 2021، زمانی که به پلتفرم Coinbase اضافه شد و قیمتش افزایش یافت. توکن‌های SHIB را در نیمه‌شب اول ژانویه با فقط 0.000000000073 دلار قابل خریداری بود. اما تا آخر هفته گذشته، شش عدد از این صفرها ناپدید شده بودند و سکه شیبا اینو با قیمت 0.00003962 دلار تغییر کرد. این افزایش قیمت  به افزایش سالانه 54,273,873 درصدی منجر شد. به عبارت دیگر، سرمایه گذاری 2 دلاری شما در نیمه شب سال نو شما را از 3 دسامبر میلیونر می‌کرد!

آینده ارز شیباتحلیل آینده ارز شیبا اینو

با توجه به پروژه‌های ببیان شده تسط این رمز ارز و سمت و سویی که با آن حرکت می‌کند، می‌توان به آینده ارز دیجیتال شیبا اینو امیدوار بود. در این بخش پیش‌ بینی آینده ارز شیبا اینو را در سال جاری و سال‌های بعد بررسی می‌کنیم و بیشتر با پتانسیل‌های این ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد.

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2022

منصفانه است که بگوییم سال 2021 سال مهمی برای توکن SHIB بود. این کریپتوکارنسی در راه تبدیل شدن به توکن پیشرو در فضای رمز ارزها است. شیبا اینو با 22.7 میلیارد دلار سرمایه در بازار، شانس واقعی دارد که نه تنها Dogecoin را از سلطنت خلع کند، بلکه تبدیل به ارز دیجیتال پیشرو در جهان شود.

اگرچه به نظر می‌رسد پیش‌بینی قیمت فعلی شیبا اینو رو به کاهش است، اما این سوال را مطرح می‌کند که آیا تا پایان سال 2022 بالاترین قیمت‌های جدیدی را ایجاد خواهد کرد یا خیر. تحقیقات ما همچنین نشان می‌دهد که شیبا اینو به بالاترین حد اولیه خود باز می‌گردد و به 0.000084 دلار می‌رسد.

در مجموع، بیش از 150 درصد پتانسیل رشد برای شیبا اینو در طول سال 2022 وجود دارد.

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2023

وقتی صحبت از آینده ارز شیبا اینو در سال 2023 می‌شود، پیش‌بینی‌ها بسیار خوش‌بینانه است. در واقع، روند مثبت قیمت توکن SHIB از 0.000158 دلار به 0.000213 دلار در اواسط سال 2023 خواهد رسید. پس از آن، انتظار می‌رود قیمت شیبا اینو تا دسامبر 2023 به 0.0003 دلار برسد.

مانند سایر میم کوین ها، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو بسیار نوسان است. اما علیرغم افزایش عوامل غیرقابل پیش بینی، خوش بینی بازار پیرامون SHIB به پتانسیل رشد بلندمدت آن اشاره دارد.

آینده ارز شیباپیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2024

سال 2024 یک سال حیاتی برای شیبا اینو خواهد بود. اما پس از بازار صعودی، انتظار می‌رود که قیمت توکن SHIB تا دسامبر 2024 به 0.000079 دلار برسد. در واقع، تا پایان سال 2024، Shiba Inu پتانسیل کامل خود را در میان شرایط نامطلوب بازار آشکار خواهد کرد. از نظر قیمت، سال 2024 ممکن است با ثبات‌ترین سال برای شیبا اینو باشد.

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2025

کارشناسان رمزارز، سال 2025 را سال مقیاس پذیر برای آینده ارز دیجیتال شیبا اینو می‌دانند. می‌توان انتظار داشت که پیش بینی قیمت از مرز 0.000091 دلار عبور کند. تا زمانی که پذیرش انبوه ادامه یابد، انتظار می‌رود قیمت توکن SHIB تا سال 2025 به 0.00010 دلار برسد. در واقع، مدل‌های مختلف پیش‌بینی قیمت Shiba Inu نشان می‌دهد که تا سال 2025، توکن شاهد رشد بی‌سابقه‌ای خواهد بود.

طبق تحقیقات بازار گسترده، در مورد توکن Shiba Inu، اطمینان بالایی برای رشد آینده وجود دارد. عملکرد کلی پیش بینی شده Shiba Inu در مسیر درستی قرار دارد. تا پایان سال 2025، انتظار می‌رود قیمت توکن SHIB به 0.000535 دلار برسد. از سوی دیگر، برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنند که روند صعودی ممکن است قیمت SHIB را به 0.000727 دلار برساند.

در یک نگاه

در سراسر سال 2021، شیبا اینو در کانون توجه قرار داشت که همچنان در سال 2022 و پس از آن گسترش می‌یابد. در حوزه کریپتو، شیبا اینو یکی از برجستگی‌های سال 2021 بود و به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال در سال‌های آینده در شرف افزایش سرسام‌آور است.

در سال‌های آینده، شانس واقعی برای شیبا اینو وجود دارد که به یک روش پرداخت قابل قبول تبدیل شود. در نتیجه، Shiba Inu را به ابزار واقعی با پتانسیل رشد بلندمدت تبدیل خواهد کرد. از همان ابتدا، قیمت شیبا اینو در بازار بی‌رحمانه بوده و همچنان در بازار کریپتو رو به افزایش است. در این مقاله پروژه‌های رمز ارز شیبا، را بیان کردیم و تحلیل روند آینده ارز دیجیتال شیبا اینو را بررسی کردیم تا در نهایت بتوانید با تصمیمی هوشمندانه، قدم در دنیای سرمایه‌گذاری کریپتوها بگذارید.

در آخر نیز لازم است با مزایا و معایب شیبا اینو نیز آشنا شوید. پس از اطلاع از بازار آینده‌ی شیبا، در رابطه با بازار آینده اتریوم نیز خوب است بدانید.