در این مقاله به شما همراهان عزیز، آموزش ثبت‌نام در صرفینو را آموزش خواهیم داد. اگر هنوز در صرفینو ثبت‌نام نکرده‌اید، به کمک راهنمای زیر می‌توانید این کار را انجام داده و از خدمات صرفینو استفاده‌ کنید. ما در این آموزش هم به صورت ویدیویی و هم به صورت نوشتاری ثبت نام در صرفینو و احراز هویت در آن را توضیح داده‌ایم.

شما می‌توانید فیلم کامل ثبت نام و احراز هویت در صرفینو را اینجا ببینید. همچنین تمامی مراحل که در فیلم گفته شده است به‌طور کامل در زیر آمده است.

 

 

 

 

ثبت نام در صرفینو

مراحل ثبت نام در صرفینو به شرح زیر است. آن را با دقت مشاهده به‌طور صحیح انجام دهید.

1. ابتدا وارد پلتفرم صرفینو شوید.

2. روی ثبت نام در بالا و سمت چپ صفحه کلیک کنید. (این‌جا در تصویر زیر می‌توانید مکان آن را مشاهده کنید)

 

3. بعد از کلیک بر روی گزینه ثبت نام وارد صفحه اصلی ثبت نام خواهید شد.

 

4. در این بخش می‌توانید از دو راه برای ثبت نام استفاده کنید.

– ثبت نام با «ثبت نام با گوگل»

– وارد کردن اطلاعات به‌صورت دستی

  • نکته: در صورت استفاده از روش دستی بهتر است ایمیلی را وارد کنید که به‌طور معمول و روزمره از آن استفاده می‌کنید، زیرا از خبرنامه و اطلاعیه‌های صرفینو باخبر خواهید شد.
  • نکته 2: در صورتی که از روش دستی برای ثبت نام استفاده می‌کنید باید «رمز عبور» قوی برای خودتان انتخاب کنید تا صرفینو به‌خوبی بتواند از کیف پول و حریم شخصی‌تان محافظت کند.
  • نکته 3: درصورتی که توسط دوست یا فرد دیگری به پلتفرم‌ صرفینو معرفی شده‌اید، می‌توانید «کد دعوت» او را وارد کرده و از خدمات و مزایای این کد خود و دوست‌تان را بهره‌مند کنید. این خدمات کاملا به صورت اختیاری می باشد.

 

5. پس از خواندن قوانین و مقررات، گزینه‌ “قوانین و شرایط را مطالعه کرده و می‌پذیرم” را زده و در نهایت روی گزینه‌ ثبت‌نام کلیک کنید. بعد از کلیک روی گزینه ثبت‌نام صفحه‌ای جدید که در عکس زیر مشاهده می‌کنید برای شما ظاهر می‌شود.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، یک ایمیل از طرف پلتفرم صرفینو برای شما ارسال شده است. ایمیل‌تان را باز کنید و کد تایید را در این قسمت وارد و دکمه تایید را کلیک کنید. پس از وارد کردن این کد، ایمیل شما تایید می‌شود.

 

احراز هویت در صرفینو

1. در مرحله بعدی صفحه زیر را مشاهده می‌کنید. برای تکمیل ثبت نام و استفاده از خدمات کامل صرفینو باید «احراز هویت»‌تان را به‌صورت کامل انجام دهید.

 

2. بعد از این‌که روی گزینه شروع کلیک کردید، صفحه زیر نمایش داده خواهد شد. حال وقت آن رسیده تا مشخصات کاربری‌تان را وارد کنید.

 

3. همراهان عزیز، توجه داشته باشید که حتما اطلاعات کاری خود را به‌درستی وارد کنید، در غیر این‌صورت صفحه زیر برای شما نمایش داده خواهد شد و تا زمانی که اطلاعات درست وارد نشود، شما قادر به انجام مراحل بعد نخواهید بود.

 

4. بعد از این‌که اطلاعات و شماره تماس خود را وارد کردید، یک کد چند‌ رقمی از طرف پلتفرم صرفینو برای شما پیامک خواهد شد. کد را در داخل صفحه جدید وارد کنید تا این مرحله از احراز هویت شما نیز تکمیل شود. بعد از آن اطلاعات حساب بانکی و در مرحله بعد نیز اطلاعات محل اقامت خود را وارد کنید تا بتوانید وارد مرحله بارگذاری عکس احراز هویت شوید.

 

5. در نهایت پس از بارگزاری عکس‌‌تان که در آن کارت ملی و کاغذی با تاریخ روز و مشخصات اعلام شده در داخل عکس نمایان است، وارد مرحله تایید از سوی پشتیبانی صرفینو خواهید شد. (توجه داشته باشید که همه اطلاعات شما باید در تصویر با کیفیت خوب و قابل بررسی باشد تا تیم پشتیبانی صرفینو بتواند هویت شما را تایید کنند.)

در حال حاضر شما به آخرین مرحله رسیدید، از شما همراه عزیز تقاضا میکنیم تا توافق‌نامه را کامل و با‌ جزییات کامل مطالعه کنید. دپس از تایید توافق‌نامه، مراحل تایید نهایی را انجام دهید.

 

پس از بررسی اطلاعات از سوی تیم پشتبانی و تایید آن شما به یکی از اعضای صرفینو تبدیل خواهید شد و می‌توانید از پلتفرم دارایی دیجیتال صرفینو استفاده کنید.